انگلیسی به عنوان زبان دوم
سخنگویان غیرانگلیسی زبان میتوانند مستقیما وارد LAS شده و مطالعات دبیرستانشان را بدون نیاز به گذراندن یک سال پیشنیاز ESL ادامه دهند
چگونه؟
از طریق ارتقای چهار مهارت اصلی زبان:
- خواندن
- نوشتن
- گوش دادن
- صحبت کردن
در LAS این هدف با استفاده از روش یادگیری ترکیبشده با محتویات انجام میشود.
دانشآموزان ESL از ابتدا در کنار گویندگان انگلیسی زبان قرار داده میشوند. آنها تشویق میشوند که زمینههای فرهنگی و شناخت بینالمللی خود را به اشتراک بگذارند. در مدل آموزش غوطهوری در مطالب، یادگیری زبان و اطلاعات با هم ترکیب شده تا مهارتهای زبان انگلیسی را تقویت کند و در عین حال دانش عمومی را نیز گسترش دهد. دانشآموزان مهارت زبان انگلیسی خود را بهبود میبخشند تا بتوانند بهتر از کلاسها بهره برده و نمرهی بالاتری کسب نمایند.
حمایت از زبان مادری
LAS گسترش مهارتها در زبان مادری دانشآموزان را از طریق برنامهی خودخوان زبان بینالمللی در کنار مجموعهی بینالمللی در کتابخانه که شامل کتابهایی از ۲۳ زبان مختلف است، حمایت میکند. اینگونه میتوان مشارکت شناختی و علمی را در زبان مادریشان نیز حفظ کرد.
با ارتقای مهارت ESL دانشاموز، او وارد جریان اصلی و دورههای IB خواهد شد.